Wednesday 5 December 2012

FENOMENA FAREEDA

Hai...
Da 4 hari baru nak update..dasarrrrr
Sori la..bz sgt sbb tu la jarang2 update..
hari ahad memang xdapat la nak update kan??
penat tak hengat..isnin lak aku cuti sebab anak bujang aku ni khatan..
nak sangat kan..so aku xleh nak halang la..sbb da die nak..
khatan kat klinik je..tp alhamdulillah die ok..sihat...dan tak banyak ragam..

hmm cerite pasal fenomena fareeda ni kan..
hari ahad aritu aku pun turut serta meramaikan butik fareeda bandar baru bangi
memang ramai gilosss manusia..korang bayangkan aku dtg pukul 8.15 pagi untuk amik no mase aku dpt giliran yang ke 1077 & 1078 ummmaaaiiighhhh
betul ker????
atau giliran bermula dari 1000????
tak puas hati aku tanye budak yang jage no tu...
yuppp mula dari no 1 dan aku adalah orang yang ke 1077..pphewww pengsan...
tak pe...kerana mu fareeda...huhuuu
aku anggarkan aku dapat masuk dalam pukul 3 cmtu ikot pengiraan aku la..
sbb 1 group 30 org dan cume 10 minit dibenarkan memilih tudung kat dlm tu..
so lebih kurang time aku cmtu...

then pastu aku g pekene roti canai d bukit dulu...makan selesai dan sepakat ckp nak g megamall je..
jalan2 cuci mate je..sbb duit nak simpan beli  tudung fareeda..huhuhu
dalam pukul 1 aku gerak balik ke bangi..sampai je tgk no baru 250...hahh????
biar betoll...pukul berapa nak sampai giliran ni..sedangkan da pukul 2 da mase tu...
hhuuuuwwwanrrghhhh rase nak balik takot terlepas no..adoiii cmne ni...

hmm tunggu je kat sane kejap..then gerak g pusing2 dulu..
da tak tau nak kemane pusing punye pusing sampai la kitorang kat kajang..
aku tak kuar kete pun.., penat nak jalan..suami aku dan anak bujang aku je turun masuk dalam metro kajang tu nak tgk cover hp..

then pukul 3.30 lebih kurang aku gerak ke bangi balik..sampai tgk no baru 550..huhuuu
hmm g makan dulu la..kat bangi jugak di JM BRIANI..makan sampai kenyang then gerak ke fareeda balik..tunggu kat sane sampai lebam..pukul 8.00 baru la sampai giliran aku...huhu 12 jam aku tunggu nak dpt kan limited edtion sweet love ni..nasib baik berbaloi dengan penantian aku ni..kalu tak mmg aku hangin jugak..

sempat bergambar dengan waheeda anak nye fareeda..ala yang model die tu la..tapi syg sgt sbb gambar tu aku lupe nak save sbb aku gune camera 360..frussttttt gile beb...terus down..sbb susah payah aku nak amik gamba tu..tetibe hilang cmtu je...geram!!!!!!

4 ni yang aku beli

semalam aku pakai yang ni.. paddle pop sweet love



yang ni aku pakai arini..
sekian... 
ok la..layan je la gambar hasil penat lelah aku menunggu untuk dapatkan tudung ni..thanks tu my hubby and anak2 sbb sudi bersabar menunggu giliran dan hanya 10 minit kat dlm memilih tudung..tq sangat..

No comments:

Post a Comment