Monday 1 April 2013

fareeda oh d feeza

Assalamualaikum wbth..
Arini aku nak perkenalkan pada korang tudung baru..
Tudung ni same je macam tudung fareeda..cume jenama je lain..
kualiti sama jugak macam fareeda..kainnye lembut..awning nye cantik..
untuk pengetahuan korang, awning tudung d feeza ni mmg best..
die membuatkan muke kite tak nampak tembam bam bam bile memakainya..
aku akui memang selesa bile memakainya..

bukan aku menolak fareeda malah aku still membeli tudung fareeda..dan juga menjualnya..
tapi kini aku mula menjual tudung d feeza setelah aku sendiri merasai keselesaan bila memakai tudung ni..harga pun lebih murah berbanding fareeda..tp kualitinye same je..dijamin..hehehhe..

kalau korang rase berminat nak beli tudung ni korang boleh SMS / WASSAP aku SEKARANG..0172525009..panggilan telefon tidak akan dilayan sama sekali..

cepat..selagi stok masih ade.....

sila cuci-cuci mate korang kt sini :)

D'Feeza 01
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 02
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 03
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 04
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 05
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 06
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 07
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

D'Feeza 08
Harga : RM120
Poslaju : RM10 (termasuk bekas)
SOLD OUT

No comments:

Post a Comment