Tuesday 27 November 2012

FAREEDA LAGI.....

Hmm tak abis2 cerite fareeda ni..ye la..selagi jualan masyur ni tak abis selagi tu la aku tak benti cerite pasal ni..almaklum je la..suke dan minat..tak dapat nak elak..hehehe poyo..minggu lepas je ari2 aku pegi butik fareeda ni..dengan penuh mengaharap utk dptkan sofiya paddle pop..tp hampeh..setiap kali pegi je mesti bukan giliran aku yg dpt..nak yak nak balik bawak jugak selai tudung..pastu da geram sgt ari jumaat lepas aku ke sane jugak..nak beli paddle pop la gamaknye..tapi tak de jugak..bengang jugak..rase da malas nak pegi da..last2 da geram sgt aku amik la paddle pop batik..terbang 220.00..tu ger punye pasal..kalu suke tak tau la cmne..huhuhuhu..ni sume salah laki aku la ni..sape soh ajak pegi kan?ha...tanggung la..wahahahah padahal aku yang nak beli..ni die da plan nak beli yanng sofiya sweet love pulak..huhuhu siap da rancang strategi nak pegi cmne tu..huhuhhhu..harap2 dpt la beli sume kaler yg die kuarkan..

Antara koleksi yang aku ade..just nak share bkn niat menunjuk..



yang ni la paddle pop batik tu RM220.00..

yang ni RM100.00


yang ni limited edition..da xde kot kat fareeda lg..sbb die nak kuar yang baru lak..


tunggu SWEET LOVE pulak...huhuuhu tak sabar..2.12.2012 ni...jom kite beratur dan menuggu peluang untuk grab sweet love limited edition tu jommmm.....hehehheh

No comments:

Post a Comment