Wednesday 3 October 2012

hasil naturactor face cover

aku rase da banyak yang tau pasal Naturactor face Cover ni kot..
foundation ni sesuai dipakai untuk kulit yang tak berminyak..sebab foundation ni mmg jenis yang berminyak..
foundation ni ade dua keluaran..dari jepun dan china.
aku lebih suka pakai yg ori dari china..sbb takat minyak die tu kurang banyak dr yang jepun punya..
dan harga die lebih murah dari yang jepun..
harga keluaran china RM35.00 dan yang jepun punye RM70.00..separuh dari harga yang jepun tu kan??
kalau sape2 nak krim ni boleh terus order kat aku..korang sms aku (017-2525009) insyaallah aku akan belikan untuk korang..
kalau korang nak aku poskan pun boleh..tp ade caj tambahan la..
kat sini aku suggestkan korang kod krim yang sesuai utk korang..
senang je..kalu kulit korang natural cerah tp xcerah sangat korang boleh amik kod 151..die mmg sesuai untuk semua kulit..kalu yang sawo matang tu boleh pakai kod 152/150..dan kalau rase ku;it tu cerah boleh pakai 141..

sebelum

selepas sapuan naturactor

hasilnye..
tak pe..kalau korang rase nak tau dengan lebih lanjut korang boleh sms aku..


Naturactor Face Cover


No comments:

Post a Comment