Wednesday 3 October 2012

FARMASI PRODUK

Ni nak updated sikit..hehhehe..Foundation Farmasi tu aku da beli da..td jenjalan kat Alamanda time lunch..termasuk parkson lalu terbeli satu foundation dan satu two way cake brand FARMASI..foundation ni pada aku mmg ok sangat la..bedak dia aku tak pasti..sbb aku tak try kat muka aku lg..aku ni jenis kalau nak tau ok ke tak kena letak kat muka aku dulu baru tau..hehehhe...tak pe..esok aku pakai 2 benda ni aku tempek gamba aku kat blog..ok??

high performance foundation &
wet & dry two way cake foundation
muka sebelum pakai foundation itu..

muka selepas pakai foundation itu..
kawan aku request letak lite2 jer..xnak tebal2..actually muka die mmg banyak jeragat a.k.a tompok2 hitam tu..tp bila pakai benda ni mmg tutup sume..mmg best la foundation ni..aku mmg syorkan korang beli 2 benda ni..kompem tak nyesal..murah tp hasilnye best!!!

No comments:

Post a Comment