Sunday 23 September 2012

Mendiamkan Diri

Sori la..
Sebab lame sangat aku biarkan blog ni xberisi..
Bukan saje..tp aku tengah mengumpul segala mcm benda utk aku share ngan korang..
Lagipun aku tersangat la bz ngan keje2 aku yang takkan abis ni..
Huhhh penat..
Kali ni aku nak share sikit gamba ngan korang..
Korang layan je la ek..
Next entry insyaallah aku akan bagi tips mekap untuk korang..


yasmin..sebelum

yasmin..selepas

gold black

sudah siappp

mardhiah..sebelum

mardhiah..selepas


purle with dark purple
 Ni mekap suke2 katenye..sori la gambar tidak bagus sangat..sebab gune kamera hp jerk..
mekap ke opis..
dan memang di opis...hehehhe curi mase mekapkan dorang..
hmm kalu korang nak tutorial mekap contact aku or email aku sekarang..free jerr..
nanti aku update kelas mekap aku yer..
bye..

No comments:

Post a Comment