Wednesday 5 September 2012

BARU PERMULAAN..

Alhamdulillah..siap jugak akhirnya blog ku ini..nampak simple tp memerah jugak nak membuatnya..almaklum la aku ni bukan nye pakar sgt nak buat benda-benda cmni..
lain la kalau conteng-conteng muka..tu mmg aku sukeee sgt..
hehehhe..susah cmne pun akan jadi senang jugak..
da kate minat kan..
tujuan aku buat blog ni adalah untuk kongsi sikit sebanyak tentang cantik..
"sesungguhnya kita bersyukur atas ape yang ALLAH anugerahkan pada kita"

Selain tu korang boleh menggunakan khidmat aku untuk hari-hari bahagia korang..
aku menyediakan khidmat mekap untuk tunang, nikah, sanding dan lain-lain pun boleh..
asalkan mekap..hehehhe
kalu nak tutorial mekap pun boleh sgt..percuma je..tp korang kene dtg kat aku la..

yang paling penting aku nak bgtau kat korang aku menyediakan kelas
mekap utk korang sume..nanti aku iklan kan mase dan tarikh kelas tu ek..
aku bg harga yang terbaekk kat korang..insyaallah ekonomi sgt..

ok la..doakan kejayaan aku utk teruskan minat aku ni..
TQ..

No comments:

Post a Comment